maandag 10 april 2023

Een felicitatie knuffel voor jou

 


Voor deze kaart heb ik verschillende mallen en stansen gebruikt van Marianne Design, Craftlab en DDBD.

Ik ben begonnen met de de DDBD card art square card. Dit idee heb ik afgekeken van Monique Haarhuis.
Ik heb de buitenkant van de kaart overgetrokken op wit cardstock. De binnenkant heb ik op designpapier overgetrokken. Hiervoor heb ik het papierblok van craftlab gebruikt (zie foto hieronder). Het vierkant heb ik omgevouwen en ik heb een vierkant gesneden van 14x14 die daarop geplakt is. Zo blijft deze rechtop staan.

470.784.198

Friends designpapier Honeybee CCL-FR-PP87

Ik heb de kaart bewerkt met verschillende stansen:
Craftlab:

- bijtjes: CCL-FR-CD525,
- paddestoel: CCL-ES-CD414
- cirkels: CCL-ES-CD415




Marianne Design
- plantjes en bloemetjes: CR1542
- stempel: CS1087

Action
- rupsje: Love2craft 3008878
- gras: card deco, slimline borders CDECD0058

Ik vond het een leuke kaart om te maken en ik hoop dat ik jullie geïnspireerd heb.

Groetjes Femke





Geen opmerkingen:

Een reactie posten