woensdag 5 april 2023

Zonnige lentegroetjes


Het wordt weer lente en het is daarom weer erg druk bij het insektenhotel. 

Als eerste heb ik het insektenhotel gemaakt. Ik heb de buitenste lijnen gebruikt om de witte achtergrond te maken. De voorkant heb ik met een gekleurd papiertje gemaakt. De kamers heb ik hierin uitgesneden.

Elke kamer heb ik donkerbruin gemaakt als achtergrond, daarna met verschillende designpapiertjes de kamertjes ingevuld. Voor het kamertje rechtsboven en linksonder heb ik een gaatjestang gebruikt, omdat deze te klein waren om mooi uit te knippen/snijden. Dat geld ook voor het linkse middelste kamertje. De grote rondjes heb ik wel uitgeknipt, maar de rondjes in het midden met de gaatjestang.

Insect hotel by Marleen

Nadat het insektenhotel klaar was heb ik het versierd met de lievenheerstbeestjes en de bijtjes van Marianne Design

COL1505

COL1525

COL1526

Het gras en de takjes zijn merkloos.

De stempel komt uit de stempelset Marianne Design Lente.

CS1022

Ik hoop jullie voldoende geïnspireerd te hebben.

Groetjes Femke








 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten