vrijdag 17 februari 2023

Pasen op de boerderij

 


Meneer gnome was op weg naar zijn akkers om te werken, maar onderweg kwam hij een heleboel paaseieren tegen. Die eerst maar eens naar huis brengen dan.

Deze kaart heb ik gemaakt met verschillende mallen van DDBD. Hieronder vind je welke materialen ik zoal gebruikt heb.

470.784.196 Gardening gnomes

470.713.813 Motorcycle

470.713.852 Tractor

Nelly Snellen MFD089 Straight Easter egg 

Marianne Design CS1043 Hallo Lente & Pasen

Slimline Berry Sweet 473.005.014

De tractor heb ik wat verbouwd. Het bovenste gedeelte heb ik eraf gelaten en daar een kleine verandering aangebracht, zoals hieronder op de foto te zien is.



De gnome heb ik overgetekend, de baard is iets aangepast, het roze armpje is zelf getekend en de voet is iets aangepast, zodat het meer lijkt op een klomp.

De bak achter de tractor is de zijspan van de motorcycle, maar ook iets aangepast.  Het wiel daarvan komt weer van de tractor af. 


Het was weer een feestje om deze te maken!


Groetjes Femke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten