zaterdag 11 februari 2023

Vrolijk Pasen


 Een leuke paaskaart deze keer. De paashaas is op weg naar de zoekweide om de eieren te verstoppen. 
Ik heb voor deze kaart verschillende DDBD mallen gebruikt.

470.784.206
470.713.811


470.713.876

470.713.866

470.784.082

De auto heb ik zo overgenomen van het stencil. De mond heb ik zelf getekend, uitgesneden en aan de achterkant een wit papier geplakt waarop ik de tanden en de tong heb getekend.
De delen waar de koplampen (ogen) opzitten heb ik dubbel getekend en zelf doorgetrokken en met 3D tape erop geplakt.


Het konijn heb ik gemaakt van de hond (lijf en hoofd), de bunny (alleen het neusje) en de aap (armen en handen). De oren heb ik zelf getekend. Hieronder op de foto's zie je hoe ik het hoofd aangepast heb.

Aan de bovenkant heb ik het hoofd wat smaller gemaakt en heb hem een kuifje gegeven.

Voor de binnenkant van het hoofd heb ik de aangepaste versie overgetekend en het witte gezicht erin getekend, zodat het precies op elkaar past. Daarnaast heb ik het konijn nog een kinnetje gegeven.

De eieren heb ik gestanst en heb het papier gebruikt van Studio light Brights.

De winter sign heb ik overgetekend van het stencil en heb daarin zelf de teksten geschreven. 

De hele kaart heb ik met zwart cardstock gemat, zodat ie er mooi uitspringt.

Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.

Groetjes Femke










Geen opmerkingen:

Een reactie posten