vrijdag 3 februari 2023

Een SCHATtig exemplaar

 


Ik heb een kaart gemaakt met vele dutch doobadoo mallen. Het idee kwam van Ria Lansink, maar heb er nog het een en ander aan toegevoegd.
Van Dutch Doobadoo heb ik het volgende gebruikt:
470.713.836

470.713.864

470.713.879

470.784.204

Ik ben begonnen met de schatkist over te tekenen. De houtnerven heb ik er zelf in getekend. Ook het geld wat in de kist ligt heb ik zelf getekend. De kralen van de ketting zijn rhinestones.

De aap heb ik getekend zoals het stencil aangeeft. Het gezicht daarentegen is weer zelf getekend. De piratenmuts en ooglapje heb ik ook zelf getekend. Hieronder op de foto's kun je zien hoe ik dat gedaan heb. Ik heb een stuk van het hoofd van de aap getekend en daarop de piratenmuts en het ooglapje. Zo had ik de juiste maat.



De giraffe is ook weer zoals het stencil aangeeft. De zakdoek op zijn kop heb ik zelf weer getekend. Ook weer eerst het hoofd tekenen en daarop de het hoofddeksel.

Ook heb ik Ted erbij gezet die erg te spreken is over de sieraden.


CCL-FR-CD155

Het zand en de vlag heb ik zelf bedacht.
DE ringen komen van de stans van Marianne Design.


COL1492 Eline's duiven

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren. 

Groetjes Femke



Geen opmerkingen:

Een reactie posten